Amsterdam Rotterdam Schoon

In 2016 gaan wij vanaf het stadhuis van Rotterdam tot het stadhuis van Amsterdam de Rotte, de Maas, de IJssel, Gouwe, het Aarknaal en de Amstel schoonmaken. Help je mee?

In het verleden hebben wij met de opbrengst van de Rotterdam Swim, Amsterdam Swim, Royal Amstel Swim en de Amsterdam Rotterdam Triathlon de volgende rivieren schoongemaakt.

Swim For Water
Met Swim For Water organiseert, financieert en realiseert Stichting Aquarius schoon water projecten in binnen- en buitenland. Verder schenkt Swim For Water jaarlijks 921 kg voedsel aan de Voedselbank Rotterdam omdat wij willen dat niet alleen jong, fit, rijk en gezond maar ook minder goed bedeelde inwoners van Rotterdam kunnen profiteren van schoon water schenken wij jaarlijks 921 kg (het totale gewicht van de 13 zwemmers, pioniers, helden die in 2008 voor de eerste keer in de geschiedenis de golven van de Maas rond het Noordereiland trotseerden tijdens de allereerst Rotterdam Swim uit de geschiedenis) voedsel aan de voedselbank.

2010 Rotte Schoon
Rotterdam