Ambassadeur

De Ambassadeurs kennen de etappes doorgaans het best. Zij wonen en/of werken er en hebben vaak een heel groot netwerk die zij willen mobiliseren voor schoon water. De Ambassadeur is voor ons de belangrijkste contactpersoon. Hij of zij maakt het verschil. Om een etappe te kunnen adopteren, claimen vragen wij je om € 250,- te doneren. Hiervoor krijg jij dan van ons de mogelijkheid om een uitgebreide training te volgen. Daarnaast krijg je de beschikking over een communicatie toolkit met aller tips en tricks om mensen in je omgeving te werven voor jou deel van de schoonmaak actie. Wij maken je bovendien moderator van de facebook eventpagina zodat je meteen vrienden, familie, collega's, etc kunt uitnodigen. Bovendien krijg je van ons aller promotiematerialen zoals speldjes, tshirts, posters, kranten en flyers en om het nog gekker te maken publiceren wij jou naam in de huis-aan-huis krant en promoten wij jou etappe actief op onze website, facebook en twitter account. Tenslotte mag de hele wereld het weten. Nu is de € 250,- natuurlijk lang niet dekkend voor alle kosten die wij maken en daarom zijn wij ook onafgebroken op zoek naar adverteerders en sponsoren.

Belasting: variërend dit is maatwerk, de training duurt 2 middagen van 4 uur
Kosten: € 100