Zonneflessenboten Knutselworkshops

Om kinderen enthousiast te maken voor schoon water, zonne energie maar ook voor scheepsbouwkunde, electrotechniek en motortechniek organiseren wij ook de Zonneflessenboten Knutselworkshops op basisscholen aan de route.

(Onder de foto's gaat de tekst verder)

Greentech
Met deze Zonneflessenboten Knutselworkshop makenwij kinderen niet alleen enthousiast voor schoon water en zonne energie, maar met onze Professoren Doktor Chaos en zijn assistenten Weetniks, Luisterniet, Eensteen en Magalles maken wij kinderen ook enthousiast voor een studie of baan in de electrotechniek, motortechiek, scheepsbouwkunde en design. Tenslotte schreeuwt het Nederlandse bedrijfsleven om jongeren die kiezen voor een studie of baan in de techniek.

Video's
Hieronder een aantal video's van de Zonneflessenboten Knutselworkshops die wij op basisscholen in Rotterdam Zuid hebben gegeven met dank aan de Rabobank Rotterdam en de deelgemeente Feijenoord.

Deelnemende Scholen
Basisscholen die deelnemen aan Amsterdam Rotterdam Schoon krijgen deze zonneflessenboten knutselworkshop voor € 150,- ipv € 250,-.

Finale
Op vrijdag 17 maart zullen alle boten tijdens de Schoon Water Borrel in Huis Der Zotheid te Rotterdam gaan varen. Tijdens de Schoon Water Borrel zal er naast een Race ook een Parade plaats vinden. De makers van de 2 snelste (race), 2 mooiste (parade) en 1 jury boot mogen tijdens de zonneflessenboten veiling hun zonneflessenboten veiling voor het goede doel Swim For Water.

Inschrijven
Wil jij als school ook meedoen aan de Zonneflessenboten Knutselworkshop neem dan even contact op met Erik Van Loon op 06 3826 5666